خرید لیفتراک
نوشته شده توسط : atiemoeini

نکات خرید لیفتراک

برای خرید لیفتراک مناسب باید به نکات مهمی توجه کرد تا بتوان لیفتراک مناسب با قیمت و هزینه اقتصادی را تهیه کرد. در ادامه با مهمترین نکات خرید لیفتراک آشنا میشویم. قبل از خرید لیفتراک باید سوالات زیر را پاسخ دهید تا به بهترین گزینه برای خرید برسیم. البته قبل از هر چیز داشتن یک اپراتور حرفهای برای کار با لیفتراک از اهمیت بالایی برخوردار است.

  •  لیفتراک در چه محیطی استفاده خواهد شد؛ محیط باز یا بسته؟
  •  بار تا چه ارتفاعی بالا میرود؟
  •  طول و عرض لیفتراک چقدر است و در طول روز چند ساعت کار خواهد کرد؟
  •  نوع تایرهای لیفتراک از چه نوعی باشد؟
  •  توجه به خدمات پس از فروش الحاقیهها و لوازم جانبی آن؟
  • توجه به کاربرد لیفتراک و نوع موتور آن : انواع و اقسام لیفتراکهای مختلف با برندها و کارکردهای گوناگون در بازار به فروش میرسند که هر کدام برای فعالیت و محیط خاصی طراحی شدهاند. لیفتراک مناسب یک سردخانه مواد غذایی تفاوتهای زیادی با لیفتراک انبار یک کارخانه دارد. بنابراین گام اول انتخاب لیفتراک با موتور مخصوص به آن است. با این کار انتخاب آسانتر شده و باید به معیارهای دیگر توجه کنید.

میزان استفاده از لیفتراک

میزان ساعات استفاده از لیفتراک در هفته یکی دیگر از معیارهای انتخاب لیفتراک است. با توجه به نیاز شما به این دستگاه و هزینههای جانبی تعمیر و نگهداری باید لیفتراک مناسب را انتخاب کرد. سوخت، قطعات جانبی، دستمزد اپراتور و... از دیگر هزینههای لیفتراک است.

خدمات پس از فروش

جدا از انتخاب و خرید هر نوع لیفتراک خدمات پس از فروش یکی از مهم‌ترین  نکاتی است که باید قبل از خرید به آن توجه کرد. توجه به برند و خدمات پس از فروش آن برای تأمین قطعات و تعمیر لیفتراک بسیار مهم است. تأمین قطعات با قیمت ارزان یکی از معیارهای اصلی خرید لیفتراک است.

لیفتراک نو لازم دارید یا دست دوم

اگر در طول روز بیشتر از 4 ساعت با لیفتراک کار میکنید به یک لیفتراک نو نیاز دارید. زیرا کار کشیدن از لیفتراک دست دوم در دراز مدت هزینههای تعمیر زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. ابتدا درباره برندها و نمایندگیهای پس از فروش انواع لیفتراک اطلاعات جمعآوری کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. خرید لیفتراک ارزان یا توجه یک جانبه به قیمت آن منجر به خرید موفقی نخواهد شد.

کار با لیفتراک قبل از خرید

قبل از خرید لیفتراک یا اجاره آن حتماً چند روز با آن کار کنید تا از نحوه عملکرد دستگاه مطمئن شوید. داشتن یک اپراتور حرفه‌ای، نگهداری مناسب از دستگاه، برنامه ریزی برای کار با دستگاه باعث کارکرد مناسب و افزایش بهرهوری و طول عمر دستگاه شما میشود. البته خرید از یک برند معتبر میتواند خیال شما را از یک خرید مطمئن آسوده کند.

 





:: برچسب‌ها: خرید لیفتراک ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: